Wednesday, March 5, 2008

Umno diLandasan Sesat Bersama Syaitan

Hamidah Osman, calun BN DUN N.43 SUNGAI RAPAT yang ditentang oleh calun PAS Radzi Zainon mendakwa Umno berada di landasan yang betul.Hamidah telah menyibarkan dakyahnya dengan dakwaan tersebut.Tetapi, benarkah Umno berada di landasan yang betul seperti mana dakwaannya itu?

Risalah yang disebarkan Hamidah dan konco-konconya tersebut mempertikaikan tentang manifesto PAS dan PKR yang memfokuskan projek kebajikan yang mahu dilaksanakan oleh PAS & PKR.

Hamidah begitu celupar dan busuk mulutnya apabila dalam risalah tersebut mengungkap kata-kata berikut :

Bolehkah landasan kebajikan dibina dengan dimodali kata nista, memfitnah Tuhan dan bekerjasama dengan syaitan? .

Siapakah sebenarnya yang bekerjasama dengan syaitan? SPR - Syaitan Penipu Rakyat dilihat sebagai kuda tunggangan Umno yang banyak memihak kepada kepentingan Umno.Banyak bukti-bukti yang jelas terang-terangan Syetan ini adalah rakan sejati Islam Hadari.

Lihat betapa tersasarnya Umno bilamana membenci PAS hingga sanggup menghina Islam seperti disini, agama yang mereka anuti sendiri.Kalau Tuhan pun mereka berani cerca dan dihina , apatah lagi kita sesama manusia.

Lantaran itu mereka sanggup lakukan rasuah dan pelbagai maksiat yang apa saja yang terdapat didunia ini.Malah mereka adalah Bapa segala maksiat.

No comments: