Wednesday, April 2, 2008

Padah Mencadangkan Anwar Ibrahim ke dalam Umno.


Sikap Umno yang tidak demokratik dapat disaksikan melalui klip video ini.Mereka tidak tahu menghormati pendapat orang lain dan bersikap agresif walaupun sesama kalangan mereka sendiri.Inikah yang dikatakan kematangan? atau kebinatangan?
Belumpun sempat pemuda yang memakai baju berwarna gelap itu menghabiskan soalannya kepada tiga ahli panel pada forum itu beliau telah diterpa dan diseret keluar dari dewan sebuah hotel di mana majlis itu berlangsung oleh beberapa pemuda.Baca laporan di sini

2 comments:

Canser vs B17 said...

IniLAH cara pemikiran orang2 Alif, Mim, Nun, Wau. Bercakap soal kebebasan bersuara dan keterbukaan, dalam waktu yang sama masih berada dalam tempurung yang sama juga.

Menjadi satu persoalan kepada RAKYAT, perlukah kita percaya UMNO dalam pendekatan dan proses perubahan atau pun reformasi seperti dalam ucapan mantan PM yang ada sama dalam majlis tersebut.

Jawapannya, mereka adalah goblok-goblok yang pandai bermadah sahaja. Nak jawapan lebih lanjut dengarkan LAH lagu Madah Berhelah dendangan Ziana Zain di tujukan khas untuk orang-orang UMNO Dulu, kini dan selamanya.

Wassalam

PAS ROKAM said...

Madah Berhelah Sedap juga lagu Ini! patutlah Najib terangkat dibuat Ziana!